זקוקים להלוואה והבנק מסרב? ככה תוכלו למצוא פתרון!

מערכת שורש  כו טבת, תשעט  1/3/2019

דרכים אחרות לקבלת הלוואה, מבלי להיזדקק לבנק
.......................

חופשה בחו"ל, רכישת רכב, פתיחת עסק, שיפוצים, או צורך בכל מוצר או שירות, מחייבים פעמים רבות, בסכום כסף גדול שדורש הלוואה מהבנק.

עם זאת, רבים מלקוחות הבנקים נתקלים בסירוב בבקשת מימון לכל אלה, כאשר בנקים מסחריים לא תמיד יעניקו הלוואה מהירה עבור מי שחשבון העובר ושב שלו מוגבל.

אז מה עושים? כיצד מתמודדים עם סירוב לקבלת כסף מהבנק? הנה כמה דרכים בהן תוכלו לפעול:
הלוואה בצ'קים מחברות חוץ בנקאיות - בשנים האחרונות יותר ויותר חברות פיננסיות או כאלה שמגדירות את עצמן "חוץ בנקאיות", מציעות לכל אחת ואחד: הלוואה לכל מטרה. חברות מסוג זה בהם ישנם אנשי מקצוע יוצאי בנקים מסחריים, יודעות לייעץ בבחירת ההלוואה והתאמת המסלול המתאים, הן מאפשרות הלוואה בצ'קים על מנת לאפשר פריסה מתאימה ונוחה יותר ללקוחות, תוך שהן מציעות הלוואות למטרות שונות, ללא קשר לחשבון הבנק. 
בצעו סקירה של כמה וכמה חברות המציעות את השירות ונסו לבחור בחברה לגיטימית, מקצועית וכזאת שתוכל להציע לכם תנאים טובים בעת קבלת השירות.

הלוואה מעמותות - מי שרוצה להגיע קצת יותר רחוק בחיפוש אחה הלוואה אטרקטיבית, יוכל לנסות לפנות אל עמותות שונות המסייעות לאנשים מעוטי יכולת או לכאלה שחשבונם בבנק מוגבל. נסו לבדוק אילו עמותות יכולות לסייע לכם בקבלת הלוואה וכיצד תוכלו לבצע החזרים נוחים. חשוב לדעת כי קבלת סכום כסף והחזרתו אל עמותות, אינו גורר ריבית גבוהה, לכן רבים בוחרים בשיטה זאת להגשמת מטרות.

הלוואה ממקום העבודה – דרך נוספת לקבל הלוואה הינה באמצעות פנייה למעסיק שלכם. בשנים האחרונות יותר ויותר מעסיקים מאפשרים לעובדים שלכם הלוואות תוך פריסת התשלומים בתשלום המשכורות על ידי קיזוז סכום ההלוואה בצורה חודשית. בכך אפשר ליהנות מכסף זמין ללא פגיעה מהותית במשכורת שלכם או בחשבון הבנק.

הלוואה בתוך המשפחה - בדקו מי מבני המשפחה שלכם יכול להציע לכם הלוואה. זה נכון, עירוב כסף ומשפחה אינו מומלץ, אך ישנם מקרים בהם הדבר בלתי נמנע! לכן יש לבחור בבן משפחה שיכול לסייע לכם בו אתם בוטחים, תוך שאתם יודעים כי קבלת הכסף לא תשפיע על מערכת היחסים.

לסיכום, כיום לא חסרות דרכים לקבל הלוואה בצ'קים או בכל צורה על ידי גורמים חיצוניים. עם זאת, בבחירת חברה חוץ בנקאית, יש תמיד לשים לב כי מדובר בחברה לגיטימית וחוקית אשר תעניק לכם שירות טוב ומקצועי!